piątek, 29 marca 2013

Postacie





                                                              Lola "Lol" Black 17.lat.
"Życie jest z byt krótkie by siedzieć w książkach i się uczyć ,wole na przykład spotkać się z moją dobrą koleżanką maryśka i trochę odpłynąć od tej szarej i smutnej rzeczywistości"

                                                   
                                                                 Amanda Wilson 17.lat.
"Życie to życie ,jakbym brała wszystko na poważnie to kim bym była teraz?Nikim więc wole się bawić i mieć wszystko w dupie bo wiem że będę wtedy kimś ,kim zawsze chciałam być"


                                                                David Adams 18.lat.
"Biały proszek powoduje u mnie uśmiech na twarzy i chęć do życia która już dawno wygasła"


                                                                      Zayn Malik 19.lat.
"Czy coś jest złego w uszczęśliwianiu ludzi?Jak widać tak ,ten biały proszek dawał im tyle uśmiechu na tych ponurych twarzach"

                   
                                                                   Niall Horan 19.lat.
                                     "Nic złego nie widzę w okaleczaniu się na różne sposoby"



                                                                  Harry Styles 19.lat
"Jestem tu ponieważ...kurwa mać właśnie nie wiem dlaczego tu jestem ,pamiętam tylko strzykawkę,wódkę i bum jestem tu,nie pamiętam swojego życia przez ten płyn w strzykawce"



   Max Webb 38.lat.
"Założyłem ten ośrodek by wybaczyć sobie dawne błędy z młodości czyli porzucenie dziecka które miało problem z narkotykami"

         Liam Payne 20.lat.
            "Jestem tu by im pomóc a nie wyśmiać"


      Alex Lewis 21.lat.
    "Pomoc to moje drugie imię i tak zostanie"


                                                             Louis Tomlinson 23.lat.
                ''Jestem najprzystojniejszy z opiekunów i najmądrzejszy więc shut up i się nie wtrącaj"


                                                              Danielle Peazer 23.lat.
                       "To mój zawód nic więcej ,to są po prostu dzieci które są trochę zabłąkane"
                                             


                                                                Zac Kowalski 25.lat.
                                                     "Te dzieci potrzebują mnie a ja ich"


                                                               Barbara Webb 35.lat.
"Ten ośrodek założył mój mąż a ja jestem opiekunem tej placówki.Moim zadaniem jest wyleczyć z nałogów te biedne dzieci"

                                            ------------------------------------------------


                                                                Jessie Wood 17.lat



                                                                     Nicol  Lee 18.lat.


                   
                                                                    Taylor Allen 19.lat

                                                                   
                                                              Tom Allen 18.lat (brat Taylor'a)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz